شعر حجاب
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 125
:: کل نظرات : 89

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 3
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 9
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 30
:: بازدید ماه : 750
:: بازدید سال : 3313
:: بازدید کلی : 59281
نویسنده : گمنام
دو شنبه 5 اسفند 1390

***برای زیباتر دیدن شعر فونت نستعلیق را نصب کنید***

وقتی مشکی مد باشه خوبه
وقتی رنگ مانتو شلوار باشه خوبه
وقتی رنگ عشقه خوبه!
وقتی رنگ کت و شلوار باشه با کلاسه!
وقتی لباس های شب تو مهمونی ها مشکی باشه باکلاسه!
اما
وقتی رنگ چادر من مشکی شد
بد شد!
افسردگی می آورد!
دنبال حدیث و روایت  می گردند
          که رنگ مشکی مکروهه!
مشکی تا جایی که برای لباس های شما بود، خوب بود و باکلاس، به ما که رسید بد شد ؟
من و متهم می کنید به افسردگی به دل مردگی
و من توی زندگی دنباله لحظه ای هستم که افسردگی گرفتم به حکم شما!
چرا حجاب را مساوی با افسردگی می دانید!
  دوست دارم چادر مد شود
مشکی رنگ عشق باشد
 عشق به خدا بدون افسردگی!
 

 



:: موضوعات مرتبط: شعر حجاب , ,
:: برچسب‌ها: شعر حجاب , شعربرای حجاب , شعربرای حجاب و عفاف , شعرعفاف , شعرقشنگ حجاب و عفاف ,
:: بازدید از این مطلب : 1321
|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
زهرا در تاریخ : 1392/11/12/yas111 - - گفته است :
سلام از مطلبتون استفاده کردم متشکرم اجرتون با بی بی دو عالم سلام الله علیها
پاسخ: ممنون از حضور گرمتون زهرا خانوم

<-CommentGAvator->
bahar love.ly در تاریخ : 1390/12/16/2 - - گفته است :
سلااااااااااااااااااااام.وب خیلی جالبی داری.به منم سر بزن.موفق باشی عزیزم

<-CommentGAvator->
حس بارونی در تاریخ : 1390/12/15/1 - - گفته است :
سلام منم نظرتون رو تائید میکنم
ولی یه عده میدونن ولی نمیخوان که بدونن
حجاب یه هنره
وهرکسی هنرمند نمیشه
موفق باشی گلم

<-CommentGAvator->
alireza در تاریخ : 1390/10/1/4 - - گفته است :
منهم با نظر شما موافقم ولی خوب محدود به رنگ مشکی و چادر نمیشه کلا در جامعهما زناها دچار تبعیض جنسیتی هستند،من فیمینیست نیستم ولی به این حرفی که می گم اعتقاد دارم که زنان ومردان در جامعه ما از حقوق مساوی و برابر برخردار نیستند.
در ضمن من شما رو لینک کردم.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه